09/08/2019
Mercedes Van den Eynde

De KBKB doet onderzoek naar het engagement, de beschikbaarheid en doelgroep van trainers.

Op basis van deze drie kenmerken wordt men ingedeeld in ‘pools’. Met dit overzicht willen we tegemoetkomen aan het probleem waar de clubs en de KBKB mee worstelen. Zij worden geconfronteerd met een eindeloze zoektocht naar beschikbare en gemotiveerde trainers.

Deze korte enquête helpt ons een efficiënt systeem te bouwen door vraag en aanbod beter op elkaar af te stemmen. Niet alleen de clubs met trainerstekort maar ook jullie als actieve trainers halen hier voordeel uit. Je kan je korfbalenthousiasme overdragen op jongere generaties. Daarnaast is het een mooie bijverdienste. Clubs op hun beurt kunnen via een degelijke trainerskorps de werking kwaliteit en structuur van hun vereniging verhogen.

Juist daarom vragen we een minuutje van uw tijd om ons beleid nog beter af te stemmen op de noden van onze leden. Indien clubs interesse tonen kan de KBKB (mits uw akkoord) uw gegevens doorgeven.

Alle gegevens die de federatie via deze vragenlijst verkrijgt, worden uitsluitend gebruikt en bijgehouden om het doel van de enquête te realiseren.

Deelnemen aan de bevraging kan via deze link.