14/08/2019
David Van den Bosch

De Koninklijke Belgische Korfbalbalbond – Vlaamse Liga vzw is op zoek naar een medewerker die in onze federatie wil optreden als Sporttechnisch Coördinator Laagdrempelig Sportaanbod.

Voor deze functie kan je rekenen op volgend aanbod:

• Een boeiende en gevarieerde functie met verantwoordelijkheid
  • Een dynamische werkomgeving met leuke collega’s
  • Voltijdse tewerkstelling
  • Een marktconforme verloning

WAT MOET IK ALS SPORTTECHNISCH COORDINATOR DOEN?

Je bent verantwoordelijke voor de promotie van de korfbalsport en staat in voor het laagdrempelig sportaanbod van de federatie. Dit gericht naar nieuwe leden en bepaalde specifieke interne doelgroepen. Je gaat zelf terrein op en zorgt voor een kwalitatief team van lesgevers. Projecten worden door jou van conceptfase tot evaluatie opgevolgd.

Je kerntaken:

• Je beheert de sportpromotionele activiteiten van de federatie. Dit behelst alle activiteiten die worden georganiseerd met externe partners zoals Moev en Sport Vlaanderen, maar ook eigen initiatieven vanuit de KBKB, zoals sportkampen en initiaties.
  • Je neemt een centrale rol in ons korfbal@school-project, zowel administratief als op het terrein.
  • Je organiseert en bewaakt het korfbalaanbod voor specifieke doelgroepen (G-korfbal, recreatie, beachkorfbal, …).
  • Naast zelf aanwezig zijn op het terrein, zorg je ook voor een uitgebreid netwerk van kwalitatieve lesgevers. Deze worden door jou begeleid, ingeschakeld en opgevolgd.
  • Je staat in voor de organisatie van de logistiek van ons (uitleen-)materiaal.
  • Je ondersteunt samen met de collega’s de algemene werking van de federatie.
  • Mee opstellen van het beleidsplan en implementeren van de genomen beleidsbeslissingen.

BEN JIJ DE GESCHIKTE KANDIDAAT?

Je hebt minstens een bachelorsdiploma op zak of bent gelijkwaardig door ervaring.

• Je hebt een initiator diploma korfbal en bent bereid je voortdurend bij te scholen.
  • Je steekt graag de handen uit de mouwen zowel op administratief vlak als op het terrein.
  • Je hebt organisatorisch talent, in het plannen, uitvoeren en opvolgen van taken. Een project leiden from start to finish schrikt niet af en je hebt oog voor de beschikbare budgetten.
  • Je bent daarnaast een echte teamspeler en informatie delen is voor jou een vanzelfsprekendheid. Je luistert naar collega’s en spreekt zelf klare taal.
  • Je bent proactief en neemt zelf initiatief om uitdagingen aan te pakken of voorstellen tot optimalisatie te geven.
  • Je werkt vlot met MS Office toepassingen.
  • Relevante ervaring is een pluspunt
  • Je hebt voeling met sportclubs, vrijwilligers, scholen en openbare besturen.
  • Aansturen van mensen en vrijwilligers vormt voor jou geen probleem.
  • Avond- en weekendwerk is inherent aan deze functie.
  • Je bezit een rijbewijs B.

INTERESSE?

Indien je interesse hebt in deze opdracht of indien je nog verdere vragen hebt, gelieve contact op te nemen met David Van den Bosch, david.van.den.bosch@korfbal.be 03/366.20.35

Indiensttreding: in overleg

Plaats tewerkstelling: Deurne