24/08/2019
Alexis Elewaut

Scheidsrechtersopleidingen komen naar jou!

Op verschillende plaatsen in Vlaanderen zal het Scheidsrechterscomté workshops organiseren om scheidsrechters of clubscheidsrechters op te leiden. Dit alles gebeurt volledig gratis en laagdrempelig.

Men kan kiezen uit twee mogelijkheden.

Je volgt het traject scheidsrechter

1. Behaal je Korfbalmasterz-certificaat (login aanvragen bij masterz@korfbal.be)
  2. Volg de workshop (Hoe manage ik een wedstrijd?)
  3. Je krijgt een coach die je opleidt tot je klaar bent om zelfstandig een wedstrijd te leiden.

Je volgt het traject clubscheidsrechter

2. Volg de workshop (Hoe manage ik een wedstrijd?)

Elke opgeleidde clubscheidsrechter kan binnen de drie jaar na het behalen van zijn clubscheidsrechtercertificaat op elk moment instappen als scheidsrechter. Neem hiervoor contact op met het Scheidsrechterscomité, zij zullen je een coach aanwijzen om stap 3 te nemen.

Volgende opleidingen staan op het programma:

Technico Turnhout - Zaterdag 21 september 2019 9u00 - 12u00 (lesgever Luc Janssens)
Bondsgebouw KBKB (Deurne) -Zaterdag 14 september 2019 9u00 - 12u00 (lesgever Luc Janssens)
Floriant Merelbeke - Zaterdag 21 september 2019 09u00 - 12u00 (lesgever Miguel Wensma)
Putse - Vrijdag 11 oktober 2019 20u30 - 23u00 (lesgevers Hans Van Hellemont / Thierry Vangoidsenhoven)