18/10/2019
David Van den Bosch

Tijdens de recente roadshow 'Scheidsrechters rekruteren - samen sterk' vernamen de aanwezige clubs heel wat rond de nieuwe projecten van het Scheidsrechterscomité.

Bij het voorstellen van het project 'buddyfluiten' merkten we interesse bij een aantal clubs om een groepsaankoop rond de communicatiesets (oortjes) te organiseren. Door een communicatset te gebruiken kan de jonge scheidsrechter op een nog interactievere manier ondersteund worden door zijn/haar buddy op het veld.

Graag gaan we met jullie getoonde interesse aan de slag en trekken we de vraag open naar alle clubs. Om deze manier hebben we een totaalbeeld en kunnen we met onze leverancier Axiwi nagaan wat een groepsaankoop kan opleveren.

Geïinteresseerde clulbs kunnen via scheidsrechterscomite@korfbal1.be tegen 25/10 laten weten of er interesse is om een set aan te kopen. We schatten dat een set +/- 500 eur kost.

Zodra we een beeld hebben van het aantal gewenste sets, kunnen we de leverancier aanspreken een offerte op te stellen.