26/10/2019

Vanaf 27/10 kan je Sportbeat vinden op Eclips tv

Eclips TV start op zondag 27 oktober om 19u55 met sportverslaggeving. Sporten als volleybal, damesvoetbal, zaalvoetbal, handbal en korfbal zullen aan bod komen. Naast een wedstrijdverslag, zullen in de rubriek 'knipoog' het familiaal gebeuren en de inzet van de vele vrijwilligers, waaronder heel wat 55+, in de kijker gezet worden. Zondag wordt er alvast gestart met de eerste knipoog van de week. De rubriek op Eclips TV zal verder groeien en wil op termijn het sportgebeuren op een andere wijze belichten waardoor het voor jong en oud een verrijking wordt.

Eclips TV is dagelijks 24u/24u te zien op Telenet TV kanaal 51 en kanaal 86; op Proximus TV op kanaal 90 voor Vlaanderen en op kanaal 340 voor Brussel en Wallonië; op TV Vlaanderen op kanaal 13 en op Orange TV op kanaal 39.

De korfbal verslagen zullen telkens op dinsdag op antenne gaan.