17/08/2020
Mercedes Van den Eynde

In september staat traditie getrouw de maand van de sportclub op het programma. Op die manier probeert Sport Vlaanderen om inwoners kennis laten maken met het lokale sportaanbod.

Helaas worden omwille van de huidige veiligheidsmaatregelen omtrent covid-19 de 'Maand van de Sportclub' geannuleerd dit jaar. Alle acties in het kader van dit overkoepelende initiatief zouden niet in alle veiligheid georganiseerd en uitgevoerd kunnen worden. Daarom beslisten Sport Vlaanderen, sportdiensten en sportfederaties om over te gaan tot het schrappen van de activiteiten omtrent 'Maand van de Sportclub'.

Sport Vlaanderen is volop aan het bekijken hoe ze het wegvallen van dit initiatief kunnen opvangen met andere acties. Naar alle waarschijnlijkheid zullen deze acties vertaald worden in online initiatieven. Hou daarom de sociale mediakanalen van Sport Vlaanderen en Dynamo Project goed in de gaten!

Bron: Sport Vlaanderen