09/09/2020

De zonale talentontwikkeling binnen het comité topkorfbal (CTK) zal opnieuw opstarten vanaf maandag 12 oktober.

Omwille van de vertraagde competitiestart en om de talenten U13 en U15 eerst in clubverband te laten korfballen, zal de zonale talentontwikkeling binnen het comité topkorfbal (CTK) aanvangen op maandag 12 oktober.

In de komende periode zal er gescout worden zodat de uitnodigingen voor de eerste zonale selectietrainingen begin oktober kunnen uitgestuurd worden.

Aangezien het tornooi van Vlaanderen dit jaar niet zal plaatsvinden, houdt het CTK de vinger aan de pols met betrekking tot de geldende covid-19 maatregelen en zal het periodiek evalueren welke opportuniteiten er zijn op het vlak van het spelen van wedstrijden door de zonale talenten.