30/09/2020
David Van den Bosch

De dagelijkse cijfers van de overheid en de situatie in Nederland wijzen ons er dagelijks op dat het Corona Covid 19-virus nog zeker niet weg is.

Daarom willen we onze korfbalclubs, korfbalspelers en korfbalsupporters nog eens op het hart drukken om de coronamaatregelen te blijven volgen. We staan allen onder druk door dit nieuwe normaal in ons sociaal functioneren. Moet ik nu echt dat mondmasker opzetten? Moet ik nu echt nog eens mijn gegevens achterlaten? Al deze 'kleine inspanningen' kunnen een mogelijke verspreiding van het virus remmen en enkel zo zorgen we er samen voor dat zoveel mogelijk mensen gezond blijven en dat we allemaal kunnen blijven genieten van onze sport.

Alles over de coronamaatregelen binnen de korfbalsport, vind je terug op de covid 19 pagina van onze site.

Het gevaar van een verstrenging van de maatregelen loert altijd achter de hoek. We rekenen er dus ook op dat de ganse korfbalfamilie haar verantwoordelijkheid blijft nemen op en buiten de club. Alleen zo zorgen we er samen voor dat onze competitie en clubwerking kan blijven verder gaan.

#staysafe