17/03/2021
David Van den Bosch

Sinds 2014 is de O’Neill Beachclub een vaste waarde binnen de beachkorfbal zomer. Steeds een mooie locatie om het echte “beach”korfbal te spelen, met de voetjes op het strand, met de Noordzee vlakbij.

We hebben er dit jaar voor gekozen om iedereen aan bod te laten komen aan zee: jeugd, recreatie en senioren (top en breedte) worden op het strand verwacht.

Buiten de Flanders Beachkorfbal Tour zal ook het Belgisch Kampioenschap Beachkorfbal (senioren) dit jaar gespeeld worden in 1 tornooi in Blankenberge. Wie wordt de opvolger van de Green Army (Voorwaarts)? We weten het op zaterdag 10 juli 2021!

Maar je kan diezelfde dag ook met je seniorenteam gewoon voor de fun meespelen? Je kan je ook inschrijven bij de senioren, zonder deel te nemen aan het BK, in de Flanders Beachkorfbal Tour!

De recreanten waren in het verleden ook steeds welgekomen gasten op onze tornooien. En dus waren we van mening dat we deze zomer ook iets speciaals moesten doen voor hen, en dat in samenwerking met het comité recreanten!
De recreantenteams worden ook verwacht in Blankenberge, waar we voor hen een speciale “dag van de recreant - On the beach” inrichten.

We vergeten alleszins onze jeugd ook niet. Ook zij kunnen zich inschrijven voor een dagje beachkorfballen aan zee.

Ben jij erbij op het strand van Blankenberge? Schrijf je dan vanaf komend weekend in!

Foto: © O’Neill Beachclub