25/04/2022
Stefaan Segers

Ook benieuwd waar onze eerste 2 manches zullen plaatsvinden?

Starten doen we op zondag 26 juni op de net aangelegde velden van Vobako! Vorig jaar werd al duidelijk dat Vobako, ism verschillende partners, 2 nieuwe beachvelden ging aanleggen.

De eerste voorbereidingen voor deze aanleg zijn ondertussen van start gegaan. Deze eerste organisatie van hun eigen beachtoernooi in de Flanders Beachkorfbal Tour valt immers samen met een hele boel andere activiteiten rond de viering van hun 50-jarig bestaan. Weliswaar met een jaar uitstel door corona maar dit halen ze ruimschoots in met 4 dagen feest! Onder andere een fuif, jubileumfeest voor oud-leden, leden en genodigden,... passeren dat weekend de revue. Die vierdaagse korfballend afsluiten doen ze, zoals eerder vermeld, met de organisatie van een beachtoernooi. Inschrijven kan voor U15-U17-U19-senioren!

1 week later zijn onze beachkorfballers te vinden op de beachvelden van Sikopi! Na enkele jaren afwezigheid zijn we blij om Sikopi terug te verwelkomen in onze Flanders Beachkorfbal Tour! Op Sikopi werken we met 2 verschillende dagprogramma's. Zaterdag 2 juli staat in het teken van de jeugd (U13-U15-U17) en op zondag 3 juli ligt de focus op de senioren!

Inschrijven kan alvast via volgende link!