04/07/2022
Stefaan Segers

Ze schreven in op de beachmanche van Sikopi en behaalden daar vlot de eerste plaats

Ze namen het op tegen Blauw-Wit, Lubko en Hoevenen, deze ploegen werden vlot verslagen en in de finale werd Blauw-Wit met duidelijke 24-4 cijfers verslagen. De Scorpions scoorden tijdens de 5 wedstrijden gemiddeld 19 doelpunten en lijken voldoende voorbereid voor het eerste WK in Nador midden augustus. Er werden leuke combinaties op de mat gelegd en ze straalden veel spelplezier uit op de beachvelden van Sikopi!

De 3de plek werd dan weer behaald door Hoevenen na een spannende wedstrijd tegen Lubko (4-3 winst).

Volgende week zaterdag is Blankenberge aan de beurt!

* met een speciale vermelding & bedanking aan Joppe Bellemans en Arne Beeck die gisteren Kian Amorgaste & Cédric Schoumacker hun plaats innamen