24/02/2023
Liesbeth (KBKB) NEIRINCKX

Van 25 februari tot en met 5 maart 2023 is het de Week van de Vrijwilliger. Dit jaar is het thema “IEDEREEN WINT MET VRIJWILLIGERSWERK”

Vrijwilligerswerk zorgt bij vrijwilligers voor een relevante ervaring, tonnen plezier én een goede daad. Clubs krijgen dan weer enthousiaste helpende handen erbij en breiden hun team uit. Ook voor de maatschappij is vrijwilligerswerk een grote meerwaarde, aangezien onze samenleving er enkel mooier van wordt. Iedereen wint dus!

Op 2 maart 2023 organiseert het Vlaams Steunpunt Vrijwilligerswerk hun jaarlijkse studiedag in Gent. Tijdens deze studiedag leer je hoe je een win kunt creëren voor de vrijwilliger, de club, het vrijwilligerswerk en de samenleving. Hoe ruim je obstakels uit de weg en spring je met z’n allen over de hindernissen?

Klik hier voor meer info en inschrijven.