24/04/2023
Stefaan Segers

Zet ook jouw club in de kijker tijdens de Maand van de Sportclub!

Beste korfballiefhebber,

Wij weten het al langer dan vandaag: Sporters beleven meer én zeker in een korfbalclub.
Daarom ondersteunt de korfbalfederatie in september opnieuw de ‘Maand van de Sportclub’.

We nodigen daarom ook jouw club uit om in september deel te nemen aan deze actie en iedereen kennis te laten maken met de sport en je clubwerking. Dit kan je o.a. doen door je training open te stellen voor niet-leden, een kennismakingsevent (opendeurdag, vriendjesdag, …) te organiseren, mee te werken aan een evenement van de sportdienst of je club in de kijker te plaatsen op sociale media.

Je kan als club zelf bepalen op welke manier je deelneemt aan deze campagne.

Wie zich voor 1 juli registreert, ontvangt een gepersonaliseerde spandoek en maakt kans op een mooie prijs.

Zet ook jouw sportclub in de kijker tijdens de “Maand van de Sportclub”.

Je sportclub kan deelnemen door:

Sport Vlaanderen zorgt voor:

(Bij inschrijving voor 1 juli)

• Een gepersonaliseerde spandoek (met vermelding van de naam van de club)
  • De kans om enkele mooie prijzen te winnen (20 waardebonnen van 200 Euro en 5 opleidingscheques initiator van VTS)
  • Affiches van de actie.
  • Allerhande digitaal promotiemateriaal (opdrukaffiche, affiche, beelden voor sociale media, …)
  • Vermelding van je club op de website van Sport Vlaanderen
  • Promotie op Vlaams niveau (via mediapartner, …)

(Bij inschrijving na 1 juli)

• Alle promotie(materialen), hierboven vermeld, behalve het gepersonaliseerde spandoek en de kans om prijzen te winnen.

Zin om het nieuwe seizoen te starten met een voorsprong? Doe dan mee aan de ‘Maand van de Sportclub’. Het is de ideale manier om jouw sportclub in de kijker te zetten en om nieuwe leden aan te trekken.

Schrijf je snel in! Alle info en de inschrijflink vind je op Maand van de sportclub - sportclubs | Sport Vlaanderen.