19/05/2023

Ben jij de kandidaat waar we naar op zoek zijn?

Ben jij een gedreven en gepassioneerd organisator met een diepe liefde voor korfbal? Wil je jouw organisatorische vaardigheden en leiderschapskwaliteiten inzetten om jonge talenten te begeleiden en ondersteunen? Dan hebben we een geweldige vrijwilligers-opportuniteit voor jou als Team Manager bij het nationale U21 korfbalteam!

Als Team Manager speel je een cruciale rol binnen het team, waarbij je verantwoordelijk bent voor alle logistieke taken die gepaard gaan met het runnen van een nationaal team. Je werkt nauw samen met de coaches, spelers en andere stafleden om ervoor te zorgen dat het team soepel functioneert, zowel binnen als buiten het speelveld.

Verantwoordelijkheden:

• Coördineren en plannen van alle logistieke aspecten van het nationale U21 korfbalteam, inclusief reizen, accommodatie, transport en maaltijden in samenwerking met het comité evenementen en organisaties (CEO).
  • Samenwerken met team KBKB om ervoor te zorgen dat alle vereiste documentatie, zoals inschrijvingen, spelerslijsten, enz op tijd en correct worden ingediend.
  • Het beheren van het kledij-pakket van het nationale team en staff
  • Het ondersteunen van de coaches en spelers tijdens het gehele programma (trainingen, oefenwedstrijden en tornooien)

Kwalificaties:

• Een passie voor korfbal en een diepgaande kennis van het spel.
  • Goede kennis van de Engelse taal (zowel geschreven als gesproken)
  • Sterke organisatorische vaardigheden en beheerst de kunst meerdere taken tegelijkertijd te beheren.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief te communiceren met diverse belanghebbenden, zoals spelers, coaches en KBKB
  • Flexibiliteit en kan presteren onder druk, zoals tijdens toernooien en internationale reizen.

Wat wij bieden:

• De mogelijkheid om een essentiële rol te spelen in de ontwikkeling van jonge korfbaltalenten en bij te dragen aan de groei van de sport in België.
  • Een stimulerende en ondersteunende omgeving waarin je kunt samenwerken met enthousiaste spelers, coaches en stafleden.
  • Kansen voor groei en netwerkmogelijkheden binnen de internationale korfbalgemeenschap.
  • Vergoeding voor onkosten volgens de richtlijnen van de KBKB.

We zoeken iemand die op korte termijn kan instappen in het programma van de U21 en ook in juli beschikbaar is voor deelname aan het EK U21 in Tsjechië.

Je kandidaat stellen voor deze functie kan door een mail te sturen naar jan.nelen@korfbal.be en yves.daelmans@korfbal.be met toelichting van je achtergrond en motivatie om deze functie op te nemen.