26/03/2019

Op maandag 1 april heeft de afscheidsviering plaats in Antwerpen.

Zondagochtend ontwaakte de korfbalwereld met het onwaarschijnlijke nieuws dat Yapsi Espantoso Luis (23), lid van Borgerhout/GW, het leven had gelaten in een fietsongeval en dit enkele uren nadat hij zijn club nog aanmoedigde in de finale in Herentals.

Aan de reacties, zowel in Herentals en als via diverse kanalen, te merken, was Yapsi erg graag gezien en had hij een zeer brede vriendenkring over de clubgrenzen heen. De verslagenheid, maar ook verbondenheid, is dan ook immens.

Aanstaande maandag 1 april 2019 om 11 uur heeft de afscheidsviering plaats, met opstelling van asurne, in de parochiekerk van Sint-Antonius te Antwerpen, Paardenmarkt.

Samenkomst en gelegenheid tot groeten in de voornoemde kerk vanaf 10u30.

Gelegenheid tot groeten van Yapsi in het rouwcentrum Peeraer, Turnhoutsebaan 444 te Wijnegem, op woensdag 27 maart en donderdag 28 maart van 19 uur tot 20 uur.

Onze deelneming aan familie, vrienden en leden van Borgerhout/GW.