07/10/2019
Mercedes Van den Eynde

De data en onderwerpen van de komende regiovergaderingen zijn inmiddels gekend. Hierbij een overzicht.

Agenda

• Voorstelling clubbarometer: Een inleiding over de clubbarometer en hoe deze tools door clubs gebruikt kan worden. Gevolgd door een korte analyse van de resultaten van 2019.
  • Basishandelingen Twizzit: De belangrijkste acties in Twizzit worden kort overlopen en er is ruimte om vragen te stellen in verband met het programma.
  • Toelichting rollen clubcoördinator en clubadviseur: Beide rollen worden toegelicht alsook de taakverdeling tussen deze twee profielen. Zodat het duidelijk wordt wie voor wat gecontacteerd kan worden.
  • Voorstelling clubcoördinator: Voorstelling van de nieuwe medewerker van de KBKB.
  • Werking Kempense Korfbalacademie: Een uiteenzetting door een lid van de Kempense Korfbalacademie.

Samenstelling regiovergaderingen

• ANT A: ASKC, ATBS, Boechout-Vremde, Borgerhout/GW, Hoevenen, Kwik, Meeuwen, Riviera/Deurne, Sikopi, Sparta       Ranst, Verde
  • ANT B: AKC/LUMA, Blauw Wit, Boeckenberg, Catba, Ekerse, Hoboken/Mercurius, Kapellen, Minerva, Scaldis, Spartacus, Voorwaarts
  • KEMPEN: Geelse, KC Limes, KCOV, Rijko, RKC, Technico, Vobako, Vosko
  • RCOWV: Ago Aalst, Appels, Beveren-Waas, Bornem, Floriant, Ganda, Neerlandia, Sint-Gillis-Waas, Temse, The Blue Ghosts, The Vikings Hamme, Vos Reinaert
  • VBR: Boutersem, Joki, KCBJ, Leuven, Lubko, Olympia Anderlecht, Putse

De indeling ANT A en ANT B is gewijzigd om ervoor te zorgen dat de Antwerpse clubs niet altijd met dezelfde clubs aan tafel te zitten tijdens de regiovergaderingen. Deze vernieuwde indeling heeft dus niets te maken met Korfbal 2000.

Data

• 17 oktober 2019 om 20u: Antwerpen A (Locatie: Aspen Wilrijk zaal: Big Air Adres: Moerelei 123 2610 Wilrijk)
  • 28 november 2019 om 20u: Regionaal Comité Oost- en West-Vlaanderen (Locatie: Huis van de Sport Gent)
  • 17 december 2019 om 20u: Kempen (Locatie: Limes)
  • 23 januari 2020 om 20u: Antwerpen B (Locatie: Aspen Wilrijk zaal: Big Air Adres: Moerelei 123 2610 Wilrijk)
  • 11 maart 2020 om 20u: Vlaams-Brabantse Regio (Locatie: Gemeenschapscentrum De Melkerij Brusselsesteenweg 3 1980 Zemst)

Exacte locaties en aanvangsuren zullen van zodra bekend zijn, toegevoegd worden aan de communicatie omtrent de regiovergaderingen. Voor aanvang van de vergadering ontvangen alle clubs nog een e-mail met de agenda en praktische informatie.