09/07/2020
David Van den Bosch

De Koninklijke Belgische Korfbalbalbond – Vlaamse Liga vzw is op zoek naar een administratief medewerker om ons team te versterken.

Voor deze functie kan je rekenen op volgend aanbod:

• Een boeiende en gevarieerde functie met verantwoordelijkheid
  • Een dynamische werkomgeving met leuke collega’s
  • Voltijdse tewerkstelling
  • Een marktconforme verloning

WAT MOET IK ALS ADMINISTRATIEF MEDEWERKER DOEN?

Je bent betrokken bij de belangrijkste administratieve processen binnen de federatie. Je hebt een kritische kijk en gaat steeds mee op zoek naar mogelijke procesverbeteringen. Projecten worden door jou van conceptfase tot evaluatie opgevolgd.

Je kerntaken:

• Je hebt een eerstelijnsfunctie en staat onze leden en externen steeds geduldig te woord en zoekt mee naar oplossingen.
  • Je staat in voor de praktische uitvoering van onze boekhouding en betalingen in samenspraak met onze Penningmeester en boekhoudkantoor.
  • Algemene Vergaderingen van de federatie worden door jou nauwgezet voorbereid en georganiseerd met respect voor de reglementen en deadlines.
  • Je ondersteunt de organisatie van onze competitie qua processen en administratie (sancties, inschrijvingen, communicatie,…).
  • Ondersteuning bieden aan de administratie van onze grote korfbalevenementen.
  • Je zorgt mee dat ons ledenbestand op punt staat en relevante informatie oplevert.
  • Je communiceert proactief en reactief naar onze leden via alle kanalen over beleidsbeslissingen, deadlines, procedures,… en verzorgt samen met de collega’s de algemene werking van de federatie.
  • Mee opstellen van het beleidsplan en bewaken van de inhoud.

BEN JIJ DE GESCHIKTE KANDIDAAT?

• Als administratieve duizendpoot schrikt een gevarieerd takenpakket je niet af.
  • Je hebt minstens een bachelorsdiploma op zak of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je bent helemaal in je element bij het leiden van een project “from start to finish” binnen de beschikbare budgetten
  • Je zorgt dat de verslaggeving en rapportering er steeds to-the-point en piekfijn uitzien.
  • Je bent daarnaast een echte teamspeler Je luistert naar collega’s en spreekt zelf klare taal.
  • Je bent proactief, neemt zelf initiatief en gaat geen uitdaging uit de weg.
  • Excel is je natuurlijke habitat en je werk vlot met andere IT-toepassingen en MS Office.
  • Je hebt voeling met sportclubs, vrijwilligers en openbare besturen. Relevante ervaring is een pluspunt

INTERESSE?

Indien je interesse hebt in deze opdracht of indien je nog verdere vragen hebt, gelieve contact op te nemen met David Van den Bosch, david.van.den.bosch@korfbal.be - 0495/661120

Indiensttreding: zo snel mogelijk