03/08/2020
David Van den Bosch

Het KBKB-team zal er voortaan anders uitzien dan wat we al jaren gewoon zijn.

30 juli 2020 was de laatste actieve werkdag voor onze collega Julia Laurent. Na het opnemen van haar vakantiedagen zal zij, samen met haar echtgenoot, van een welverdiend rustpensioen gaan genieten.

Julia was jaar en dag het eerste aanspreekpunt binnen de federatie. Clubs, leden, medewerkers KBKB en personen buiten de federatie konden altijd bij haar terecht voor raad en daad. Steeds werden alle vragen vriendelijk en correct opgelost dankzij de enorme expertise en kennis opgebouwd tijdens een prachtige loopbaan.

Met het vertrek van Julia verliezen we 35 jaar aan ervaring binnen het team. We zijn dan ook bedroefd om haar te zien vertrekken, maar kunnen enkel dankbaar zijn voor de mooie erfenis die ze de korfbalfamilie achterlaat. Het bondsgebouw zal niet hetzelfde zijn zonder Julia. De Raad van Bestuur en het personeel van de KBKB willen Julia van harte bedanken voor de jaren fijne samenwerking.