16/03/2021
David Van den Bosch

Beachkorfballen met rondom je 8000 personen op het strand? Ja we hebben dat in het verleden al gedaan!

Dat was een mooie promotie voor onze sport en daar keken we altijd heel tevreden op terug. En dus hebben we er voor deze zomer alles aan gedaan om deze locatie opnieuw toe te voegen aan de kalender.

Denk je aan beachkorfballen voor vele dagjestoeristen, op parelwitte stranden en een zwemmetje tussen de wedstrijden door in een heldere vijver, dan denk je natuurlijk aan het Provinciaal Recreatiedomein Zilvermeer in Mol.

Op zaterdag 3 juli 2021 strijken we opnieuw neer op deze prachtlocatie. En we hopen dat jullie er opnieuw massaal bij zijn: niet enkel de seniorenteams, maar ook jeugdteams zijn van harte welkom!

Zien we jullie dan? Inschrijven kan vanaf komend weekend.

Foto: © Zilvermeer