10/09/2021
Stefaan Segers

Tijdens het Europees Kampioenschap organiseert de federatie in de voormiddag enkele scholentoernooien!

Via MOEV werden er al reeds een groot aantal scholen in de nabije omgeving aangeschreven. Ook langs deze weg hopen we een groot doelpubliek te bereiken. Ben je werkzaam binnen een school? Por dan zeker even je LO-leerkracht of directie!

“ Het EK Korfbal vindt dit jaar plaats in Antwerpen (de korfbalhoofdstad), van 25 oktober tot en met 30 oktober 2021. Het wordt een jubileumeditie want de Koninklijke Belgische Korfbalbond bestaat 100 jaar! Samen laten we het EK ook ontploffen op de scholen. Zet één of enkele acties op en creëer een unieke korfbalbeleving op jullie school gedurende deze week.

Op deze manier zetten we samen de korfbalsport in de kijken, dat verdient een jubileum wel! De voorrondewedstrijden vinden plaats aan het Boeckenberg Sportcenter. Daar organiseert de KBKB elke voormiddag een monokorfbaltoernooi (4 vs 4). In de namiddag kunnen de leerlingen dan genieten van een echte korfbalwedstrijd!

Interesse? Join the fun en schrijf in via onderstaande link! "