22/10/2021

De geplande uitzwaai wedstrijd op zaterdag 23/10 van Floriant tegen de Diamonds gaat niet door.

De stijgende corona-cijfers laten zich jammer genoeg ook voelen in ons korfbal midden. Hierdoor kan de geplande uitzwaai wedstrijd op zaterdag 23/10 niet in optimale omstandigheden plaatsvinden en om de EK-deelname van de Diamonds niet in gevaar te brengen, hebben Floriant en de technische staff van de Diamonds beslist om deze niet te laten doorgaan.

Om de Gentse fans niet in de kou te laten, zal er door Floriant en de Diamonds staff een nieuw moment ingepland worden na het EK.

De Diamonds passen noodgedwongen hun programma voor zaterdag 23/10 aan, maar er zal alvast geen vervangende activiteit met aanwezigheid van publiek zijn.