16/01/2023
Maike Van Damme

Ook in 2023 slaan Baristaz en de KBKB de handen in elkaar om onze clubs beleidsmatig te ondersteunen.

In 2023 starten we met het 4de traject voor korfbalclubs. Zo zullen we opnieuw enkele korfbalclubs begeleiden richting een lange termijn strategie en richting een sterker bestuur. Er zijn nog enkele plaatsen vrij en clubs kunnen zich nog steeds aanmelden.

De bijeenkomsten gaan door op onderstaande data:

• Donderdag 16 februari 2023
  • Donderdag 23 maart 2023
  • Donderdag 4 mei 2023
  • Donderdag 15 juni 2023

Telkens in het bondsgebouw. (Gabriël Vervoortstraat 4, 2100 Deurne)

Stel een groep van 2 tot 5 personen samen vanuit je club die hieraan zal participeren. Graag zo divers mogelijk. Dit wil bijvoorbeeld zeggen: bestuur, jeugd, ouders, supporters, trainers, jeugdcoördinator,… Iedereen die wil meedenken over de toekomst van de club en op één of ander manier hierbij betrokken is, is welkom. Er zal ook steeds ‘huiswerk/denkwerk’ mee gepaard zijn, dus op de club kan je zeker ook een zeer ruime groep betrekken bij dit traject.

Je kan je kandidatuur, kort gemotiveerd, doorsturen naar maike.van.damme@korfbal.be

We hebben alle info rond Baristaz nog eens samengevat op een aparte pagina op onze site.

De deadline om jullie club voor een traject aan te melden is 27 januari 2022.