Inhoud

4. Instructiebundel administrators aanpassen

5. Duplicate contacten samenvoegen

1. Algemeen

Twizzit is het bedrijf waarmee de KBKB samenwerkt op digitaal vlak. De ledenadministratie verloopt via deze software. Daarnaast bieden zij nog veel meer aan. Zo is het mogelijk om ook een website via hen op te bouwen, inschrijfformulieren, agendadeling. Op deze pagina worden de belangrijkste handelingen toegelicht aan de hand van een praktisch stappenplan. Deze pagina wordt continue aangevuld van zodra de nieuwste versies van de handleidingen ter beschikking zijn. Zeer recent zijn er ingrijpende veranderingen aangebracht aan het systeem. Om de overgang naar de laatste nieuwe versie van de software vlot te laten verlopen zullen er online webinars georganiseerd worden. Alle informatie omtrent deze online infomomenten werden door Twizzit zelf opgenomen en kan je hier bekijken.

2. Instructiebundel ledenbeheer

In deze bundel kan je volgende zaken raadplegen:

- Inloggen op Twizzit

- Leden beheren via "CRM" module

- Hoe een lid opzoeken, gegevens registereren voor een lid, hoe een nieuw lid aanmaken

- Een lidmaatschap toevoegen, een lidmaatschap stopzetten

- Documenten opladen

- Exports naar Excell maken

- Clubinstellingen

De instructiebundel met bovenstaande topics omtrent het ledenbeheer kan je hier raadplegen.

3. Instructiebundel synchronisatie tussen KBKB en club

Deze handleiding dien je te gebruiken om de groepen tussen KBKB en club te synchroniseren om zo toegang te krijgen tot de online wedstrijdbladen. Volgende items kan je terugvinden in deze bundel:

- Hoe een seizoen aanmaken

- Synchroniseren van de agenda

De handleiding kan je hier raadplegen.

4. Instructiebundel administrators aanpassen

Deze leidraad legt uit hoe je administratoren aan je club kan toevoegen in Twizzit.

De handleiding kan je hier raadplegen.

5. Duplicate contacten samenvoegen

Sinds kort kan je 2 contacten in de CRM van de club samenvoegen. Twizzit maakte een handig stappenplan en een instructievideo op.

Zowel het stappenplan als de video kan je hier bekijken.