23/05/2024
Liesbeth (KBKB) NEIRINCKX

Op zaterdag 24 augustus 2024 organiseert KBKB een U11 event op Temse, de K4-wedstrijden zullen doorgaan tussen 11u en 13u op kunstgras.

Kom jij met je U11-team naar een groots spektakel?

Wil jij met je teamgenoten samen leuke wedstrijdjes spelen waar korfbalplezier centraal staat? Wees dan zeker van de partij!

En er valt meer te beleven! Tijdens dit weekend kan je toppers uit het internationale korfbal aan het werk zien.

Op 24 en 25 augustus organiseert KBKB de Beach Korfball World Cup Europe waaraan meer dan 18 internationale teams zullen deelnemen.

De ideale kans om onze U-11’ers kennis te laten maken met beachkorfbal en onze Scorpions aan het werk te zien. Wie weet kan jij wel met één van onze Scorpions op de foto.

Nog niet genoeg?

Er zullen ook oefenwedstrijden van U13 tem U19 plaatsvinden.

Met deze goedgevulde korfbalagenda creëren we een groots event om korfbal in al zijn varianten aan het grote publiek voor te stellen.

Jij bent toch ook aanwezig met jouw U11-team?

Inschrijven kan hier