05/10/2023
Alexis Elewaut

Digitale opleiding langs het VFS-leerplatformscorebord

De digitalisering van ons cursusaanbod KBKB ontwikkelt zich verder. Iedereen kan nu ook op eigen tempo zijn wedstrijd- en schotklokbedienerscertificaat behalen op het VFS-leerplatform.

Door eenvoudig een login aan te maken op het platform, kun je stap per stap verder werken.

Wegwijs:

De cursus is ingedeeld in twee blokken: wedstrijdklokbediener en schotklokbediener. Lees aandachtig blok 1 en doe een testexamen. Wanneer je 70% behaalt, kan je verder naar blok 2. Ook voor blok 2 moet je eerst een testexamen afleggen en indien geslaagd (70%) kan je beginnen aan het eindexamen.

Met een score van 80% behaal je het certificaat dat nodig is om officieel één van deze functies te mogen uitvoeren.

De vragen zijn meerkeuzevragen en worden willekeurig aangeboden door de vragenbank.

VSF bezorgt je een badge die ingebracht wordt in Twizzit.

Maak je login door onderstaande gegevens in te vullen en door te sturen.

kbkb-ID is te vinden op uw Twizzit-account/details

Verder ontwikkelen als wedstrijd- of schotklokbediener?

Oefen zoveel mogelijk zelf! Bijvoorbeeld: bij oefenwedstrijden of trainingsmomenten op de club.

Comité voor Wedstrijdzaken staat altijd klaar om je te helpen of bij vragen/opmerkingen.

Stel je vragen aan info@korfbal.be en ze worden bij de juiste personen bezorgd.